جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
شمسی فر

حوزه/امام جمعه موقت خرم آباد گفت:جهان اسلام بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و انسجام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، بیان داشت:هفته وحدت فرصتی برای یادآوری انسجام و وحدت بین مسلمین است و باید از برکات هفته وحدت در راستای انسجام امت اسلام بهره گیریم.

وی با بیان اینکه جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام است است اظهار داشت:وحدت و انسجام امت اسلام موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد.

امام‌ جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه انسجام و وحدت بین مسلمین موجب شکست نقشه های استکبار و هم پیمانانش خواهد شد گفت:دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل سعی می کنند با هر اقدامی بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند اما مسلمانان بصیر و آگاه هرگز فریب توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را نخواهند خورد و تا پای جان از اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام شمسی فر، اتحاد و انسجام بیش از پیش امت اسلام را اقدامی مؤثر و مفید برای پیروزی حزب الله و شکست رژیم پوشالی دانست و افزود:اگر امت اسلامی مقابل دشمنان یکپارچه و متحد بودند، نباید امروز شاهد جنایات بی رحمانه اسرائیل غاصب در غزه بودیم.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به فرا رسیدن سالروز آغاز امامت ولی عصر (عج)، گفت: در زمان ظهور متحد بودن، یکتاپرستی و توحید در زمین برقرار و بساط کفر برچیده می‌شود.

حجت الاسلام شمسی فر بیان داشت: انتظار برای ظهور دو نوع است یک انتظار منفی که افراد حرکتی نمی‌کنند و منتظر ظهور خواهند ماند و دیگری انتظار مثبت که فرد خود را اصلاح می‌کند و برای اصلاح جامعه قدم بر می‌دارد.

وی در پایان بر پاسداری و صیانت مومنان از آموزه های دینی و قرآنی تاکید کرد و گفت:مومنان واقعی همواره بصیر و آگاه هستند و فریب توطئه دشمنان را نخواهند خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha